“Nocebo” (2022) – trilleris ar Evu Grīnu un foršu nobeigumu


Nocebo (2022), Īrija, trilleris 1’36 h

Kristīne (Eva Grīna) ir modes dizainere. Kaut kad pagātnē, cik varam noprast, viņa piedzīvojusi kaut ko nepatīkamu, tāpēc tagad viņai rādās murgi un halucinācijas. Kristīne dzer saujiņu ar zālēm, bet tās īsti nepalīdz. Tad pie Kristīnes ierodas aprūpētāja Diāna no Filipīnām. Ar Diānas rūpēm Kristīnei paliek vieglāk, bet viņas vīrs tikmēr ir pārliecināts – kaut kas ar to Diānu nav, un no viņas būtu jābaidās. 

Kad skatījos šo filmu, bija sajūta, ka to skatos jau otro reizi. Nezinu, vai tas ir labi, drīzāk vairākas lietas atgādināja kaut ko jau redzētu. Piemēram, Apple seriālu “Servant”, kurš man kaitināja un to pārtraucu skatīties. Šeit Eva Grīna brīnišķīgi apliecina savu spēju lieliski atveidot neirotiskas sievietes. Arī Diānas atveidotāja, filipīniešu aktrise Čaja Fonašēra “Nocebo” ar savu talantu padara par kaut ko skatāmu. Līdz galam nav mans žanrs, jo bieži esmu izteicies, ka man nepatīk nereālas lietas, nu, piemēram, ka no cilvēka, kurš nomirst, izlido putniņš un ielien cita mutē, piešķirot viņam kaut kādas spējas. Nu tā, nebūtu Evas Grīnas, es, visticamāk filmu neskatītos. Bet kopumā nav sliktākā revanša/atriebības filma. Beigu ainas un notikumi ir vienkārši fantastiski. Ka man likās, ko es tikko noskatījos. Ok, “Speak No Evil” šajā sajūtā maz kas var pārspēt. Imdb pagaidām maz vērtējumu, reitings 5,8. Es arī apmēram ar to sešinieku tad vērtēju – 6/10.

Komentēt